Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Składane elementy - flow
#11
Obawiam się, że Cura nie ma takiego ustawienia. No chyba, że coś takiego będzie w ustawieniach Expert/Advanced.
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#12
Miałeś rację, znajduje się w Expert Settings
   

W takim razie biorę się za drukowanie.
Odpowiedz
#13
Wydrukowałem najpierw testowo na Flow 50% (bo akurat miałem taki model na karcie) i przechodzi bezproblemowo jednak z wiadomych powodów druk nie jest najlepszej jakości  Oczko

       

/edit
Może zmienić "Bottom/Top thickness" z 0.6 na 0.4?
Według pliku który dostałem z drukarką odpowiada za "grubość poziomych warstw (wielokrotność Layer height, najlepiej x3 lub więcej)"
Odpowiedz
#14
Tak więc z odznaczonym "top solid infill" na 70% flow jest tak samo jak z zaznaczonym, nie ma różnicy.
Jedynie jest tak jak być powinno, czyli górne warstwy nie są wypełnione w 100%.
Odpowiedz
#15
Szczerze to nie widzę takich ustawień. Jeżeli chcesz mieć większą kontrolę nad drukiem to wybierz Slic3ra, taka moja opinia Uśmiech
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#16
Możliwe że po prostu elementy z PET'a nie będą "składalne" ? Uśmiech
Wydrukowałem przed chwilą to: http://www.thingiverse.com/thing:1919430 na flow 70% z ABS'a i samo wypada Oczko
Odpowiedz
#17
Wszystko zależy od średnicy filamentu. Flow jest od sterowania średnicą ścieżki. Także odpowiadając na twoje pytanie: będą składalne jeżeli ustawiasz dobrą średnicę ścieżki bo 1.75 nie równa się drugiemu 1.75 Uśmiech wygodnym jest posiadanie profilu ustawień dla używanych filamentów (i w tym momencie dobry jest Slic3r Uśmiech )
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#18
Głownie będę używał ABSa który niedawno kupiłem, nie jest on bardzo dobrej jakości jednak muszę poczekać na extruder (mam nadzieję że przyjdzie jutro/po jutrze) bo to mnie już irytuje gdy w połowie przestaje wypychać filament :/
Odpowiedz
#19
To sprawdź na odcinku np. 10m jaka jest średnica filamentu to wtedy będziemy wiedzieć jak z "jakością"
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#20
Średnica się zgadza, jest 1.75 +- 0.05mm 

Jednak czym może być to spowodowane? 
Ustawiłem wypełnienie na 25% i Flow 90% (przed drukowałem na Flow 80% i myślałem że to przez to)

Jak widać po jednej stronie są przerwy w wypełnieniu (wypełnienie nie przylega)

       
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości