Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Składane elementy - flow
#1
Witam.
Mam problem ze składanymi elementami, znalazłem taki model kalibracyjny: http://www.thingiverse.com/thing:1662342 i niestety po wydrukowaniu elementy nie pasują do siebie. Moje ustawienia w Cura:
       
Próbowałem zmienić Flow na 85%, 70% jednak żadnych efektów nie ma, próbowałem też na 50% i elementy do siebie pasują jednak są braki w modelu. 

Dziękuję za pomoc Uśmiech
Odpowiedz
#2
Kalibracja ekstrudera się kłania  Język http://forum.feriar-lab.pl/showthread.php?tid=19
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#3
Drukarkę otrzymałem w połowie złożoną z wgranym oprogramowaniem więc nie myślałem że będę musiał coś przy tym grzebać ;P
W takim razie i tak muszę się wstrzymać z kalibracją ekstrudera ponieważ czekam na nowy przy którym będę mógł zwiększyć docisk.
Odpowiedz
#4
Tak więc ekstruder jest poprawnie skalibrowany (nic nie zmieniałem). Zaznaczyłem markerem 30 mm i wszystko się zgadza.

/edit

Wydrukowałem na flow 70% i niby pasuje jednak wydruk posiada braki.
Odpowiedz
#5
(24-12-2016, 12:34)ClassAxion napisał(a): Tak więc ekstruder jest poprawnie skalibrowany (nic nie zmieniałem). Zaznaczyłem markerem 30 mm i wszystko się zgadza.

/edit

Wydrukowałem na flow 70% i niby pasuje jednak wydruk posiada braki.

Podeślij zdjęcia to będzie łatwiej zlokalizować co się dzieje  Uśmiech
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#6
(24-12-2016, 16:23)feriar napisał(a): Podeślij zdjęcia to będzie łatwiej zlokalizować co się dzieje  Uśmiech

Masz na myśli zdjęcie ustawień czy wydruku?
Odpowiedz
#7
wydruków
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#8
Drukowałem z PET'a bo akurat miałem go pod ręką. 
Temperatura głowicy: 245
Temperatura stołu: 60


Wydruk w 70% flow:
           
Po wydrukowaniu elementy do siebie pasuję jednak wchodzą bardzo ciężko, po wyszlifowaniu jest ok.

Wydruk w 85% flow:
   
Lekko wejdzie i dalej już nie pasuje.
Odpowiedz
#9
Problem z uzupełnieniem jest przy górnej warstwie? bo po zdjeciach słabo widać. Jeżeli tak to poszukaj opcji " top solid infill" albo podobnej, odpowiadającej za % wypełnienie górnej warstwy. Flow odpowiada głównie za średnicę ścieżki.
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#10
Flow 70% może być? Teoretycznie nie wszystkie druki będą miały pasować więc gdy będę chciał mieć "gęstsze" to ustawię na 85%.

W takim razie jutro wydrukuję, tylko powiedź mi jeszcze która to będzie opcja z "top solid infill" w Cura:
       
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości