Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z Repetierem (?)
Witam!

Jako że w druku 3D jestem totalnym początkującym, i jeszcze nie wiem dokładnie jak obsługiwać Repetier-Host/Slic3r, to mam i problemy  Oczko
I otóż pierwszy jest dla mnie nie do przeskoczenia na moim etapie wiedzy. Mianowicie dostawca mojej drukarki dał dość mętne instrukcje jak ją skonfigurować. Po żmudnej instalacji sterowników USB, pojawił się w końcu nowy port COM3, który najpewniej odpowiada za połączenie mojej drukarki z PC (przy podłączeniu kabelka miga się niebieska dioda na drukarce, a z PC leci odgłos jak przy podłączaniu pendrive, z czego wnioskuję że połączenie jakieś tam zostało nawiązane). I teraz meritum: po otworzeniu Repetier, po kliknięciu "Podłącz", na drukarce miga się dioda, jest reakcja, a na wykresach temperatur zaczynają pojawiać się dane, które się zmieniają na bieżąco jeżeli zrobię to
z poziomu monitorka lcd na drukarce, ale w żaden sposób drukarka nie reaguje na polecenia Repetier-Hosta. Wgrywam testową kostkę do druku, tnę ją w slic3rze, dostosowuję ustawienia, konfiguruję jak mogę, kalibruję, a gdy naciskam drukuj, jedyne co mi się wyświetla to "pozostały czas do wydruku:xxx", a drukarka nie robi absolutnie nic, dodam że nie, stół ani głowica się nie nagrzewają. O co może chodzić?  Ściana

A drugi problem, myślę że prostszy, acz trudniejszy do opisania, a więc wspomogę się rysunkiem z painta w załączniku Język
Gdzie wpisać te zmiany wymiarów? Jak sprawić, aby pozycja zerowa nie była w miejscu w którym teraz jest klips? Jak sprawdzić aby uwzględniła grubość płyty szklanej?

Dziękuję za pomoc, bardzo liczę na Wasze wsparcie jako że sam nie dam rady!
Pozdrawiam, Paweł

P.S. https://zapodaj.net/034259a8412c9.png.html - Ten załącznik xd

[Obrazek: 034259a8412c9.png.html]
Odpowiedz
Cześć,