Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Prawidłowe drukowanie ABS i PLA
#1
Witam,

głowienie to chodzi o ABS, bo PLA idzie mi ładnie. Wrzucam drukowanie na 0,3mm i nie klei się podłoża, ciągnie i po jakimś czasie lub od razu zrywa to co położył. Kombinowałem z temperaturą ekstrudera i stołu i bez efektu, z taśmą, kleję itp. Czy może być to wina filamentu czy może za wysoką mam warstwę, może powinienem dać 0,2mm lub 0,1mm? Temperaturę dla ABS ustawiam 240,250,255 (260 nie udało mi się osiągnąć), łoże kombinowałem od 95 do 110, jak bardziej gorące to trochę lepiej ale i tak wydruk nie idzie jak trzeba. Jak wy ustawiacie swoje drukarki aby szło jak trzeba?

Pozdrawiam
Odpowiedz
#2
do ABS musisz wykorzystać sok ABS albo dimafix, coropad. do taśmy ABS sie nie przyklei. temperatury do 250 będą ok. na stół to 100-105 stopni
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#3
Polecam Dimafix [Obrazek: thumbup.gif] . Można również próbować z lakierami do włosów. Podobno te najtańsze "marketowe" dają najlepsze efekty [Obrazek: bit-norty.gif]
Temperatura głowicy zgodnie z zaleceniami producenta filamentu, temperatura stołu 90-100*C
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#4
myślę że powinno się udać, ale wtedy ten samolot musiałby być bardzo cienki, żeby mógł lecieć podczas rzutu
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#5
(25-10-2016, 10:34)feriar napisał(a): myślę że powinno się udać, ale wtedy ten samolot musiałby być bardzo cienki, żeby mógł lecieć podczas rzutu


Tematy Ci się pomyliły? Ja wczoraj też odważyłem się 1 raz na druk z ABS. I powiem że nie miałem problemu z klejeniem. Sok z abs i cacy.
Odpowiedz
#6
Jakiś gościu o coś pytał, nawet z sensem, ale okazał się spamerem Duży uśmiech
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości