Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Cześć
Uśmiech 
Cześć,
ze względu na to, że ktoś musi zacząć to niech będę to ja. Zatem nazywam się Paweł, pochodzę z dolnego śląska. Aktualnie studiuję Informatykę Przemysłową na Politechnice Wrocławskiej. Jestem absolwentem Zespołu Szkół Elektronicznych w Jeleniej Górze, profilu. Technik elektronik. Poza tym interesuję się majsterkowaniem, elektroniką oraz motoryzacją. Witam wszystkich forumowiczów Oczko
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
Siemka, widzę, że forum dopiero startuje, tak więc być może jestem 2 lub 3 użytkownikiem Duży uśmiech Jestem Adam, pracuję jako elektromonter. Skończyłem kierunek technika mechatronika. Mam własną drukarkę 3D, zbudowaną własnoręcznie. Póki co, jest to moje główne zajęcie, po za pracą no i kobietą Duży uśmiech
Odpowiedz
Ello,

Forum startuje ale może się rozwinie, i po to tu wpadłem Uśmiech generalnie częśc ludzi może mnie znać albo z forum drukarkowego (drukarka CoreXY XS i XL) lub z forum rctruck.pl Uśmiech
Ale wpadłem tu nie z powodów powyżej, a z z powodu arduino. Mam za sobą dużo zrealizowanych projektów a i jestem w trakcie kolejnych jak IDA - inteligentny dom czy aparatura RC oparta na zrduino Uśmiech
Dotychczas częśc tych projektów umieszczałem na swoim forum rctruck.pl ale chętnie podzielę się nimi i tutaj Uśmiech
Ostatnim zakończonym projektem jest cyfrowa stacja lutownicza sterowana PID'em z kolbą lutowniczą Solomon z termoparą - wszystko na arduino Uśmiech
To na razie tyle ode mnie Uśmiech

Pozdr
Odpowiedz
Skorzystałem z rekomendacji Sławka, i tak oto "wylądowałem" na forum, więc witam wszystkich serdecznie Duży uśmiech
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
Cześć, miło mi że coraz więcej osób się rejestruje Oczko Postaram się tego nie zaprzepaścić Duży uśmiech
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki