Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moje wypluwki i niepowodzenia :D
#21
Że co?
Odpowiedz
#22
Siemacie. Wczoraj wzięło mnie na abs. Muszę zrobić parę elementów do modelu a wolałbym żeby mi się pantilt w locie nie rozpuścił w słońcu latem dlatego trzeba było działać. Z przyleganiem wydruku do stołu problemu nie mam. Trzyma jak wściekły soku z abs, tak mam inny problem.

Abs jak wiadomo raczej nie lubi nawiewu na wydruk bo się będzie rozwarstwiać, jak w takim wypadku wydrukować naprawdę małe elementy? Zobaczcie ten element (mój błąd że zaczynam od bezbarwnego abs):

   

Całe obrzeża otworu popsute.. temp dyszy 220 stopni. Abs od e-filament.

Zwolnić, przyśpieszyć?

Czy może jednak w takich przypadkach trochę dmuchania trzeba?
Odpowiedz
#23
Tutaj prędkość może być za duża. Najlepiej jak drukujesz takie małe elementy to postaw min. 2 na stole w odległości ok. 3cm żeby mogły stygnąć Uśmiech
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#24
To nie głupie. Szkoda ze to druki jednostkowe. Przy okazji dorzuce może tunel chłodzący, żeby też z absu mieć Duży uśmiech
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  No to czas i na moje wydruki ;) woojak 3 751 09-10-2016, 17:47
Ostatni post: feriar

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości