Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mendel 90/12
#31
Idealny na parosekundowe spadki napięcia Oczko
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#32
Wydrukowałem właśnie takie "cośki" Oczko

[Obrazek: 325b096e114bb14amed.jpg]

[Obrazek: d33947231062adecmed.jpg]

Przyczepił bym się jeszcze do ostatniej warstwy "zamykającej":

[Obrazek: 994ec5a08ddf53damed.jpg]

[Obrazek: fa849df96e94f0dbmed.jpg]


Nie wspominając o druku małych elementów z filamentu PLA bez chłodzenia Szczęśliwy

[Obrazek: 8e51122090241163med.jpg]

[Obrazek: c263a519c16ac0a2med.jpg]

Ale chyba ogólnie idzie ku lepszemu... Wywracanie oczami chyba  Duży uśmiech
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#33
I mam zrealizowany punkt 1 oraz 2 z listy Duży uśmiech Druk z karty SD działa bezproblemowo, a i lusterko urosło Uśmiech

[Obrazek: 545459c11d6fa93dmed.jpg]

[Obrazek: 95ab7658e94d5138med.jpg]
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#34
Widzę masz ocet, lepszy będzie jak ipa do odtłuszczania? Póki co mi z samą szybą się nie udało.. musze lakierem do włosów kleić..
Odpowiedz
#35
Porządne czyszczenie szyby/lustra octem, i PLA trzyma się bezproblemowo Duży uśmiech Trzeba nieco zwilżyć ręcznik papierowy octem, i "myć", aż zacznie "trzeszczeć". Ja czyszczę w trakcie nagrzewania się stołu, jak już ma ponad 50°C.
Do ABS-u kupiłem kiedyś matę CoroPad, i mam jeszcze "testowy" GampLate A jako, że mam dwa "lustra" na stół, to przetestuję obydwa rozwiązania Uśmiech
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#36
Jak sobie wymodzę chłodzenie druku to na pewno spróbuję drukować z PLA. Materiał mam tylko czasu mi brakuje :/
>> Nie pomagam na PW. Od tego jest forum Uśmiech >> Koniecznie sprawdź: Jak dodawać załączniki

1 problem = 1 wątek
Odpowiedz
#37
Druk na podkładce COROPad... jak na razie nie widzę problemów Uśmiech



Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#38
Dzięki za ten ocet, nie muszę już co rusz myć szyby po lakierze do włosów ^^ to abs+, podkładka i brim jeszcze? Nie ma prawa nic się stać Duży uśmiech u mnie leży i czeka na odwagę transparentny abs i podkładka Gameplatemusze Sobie lustro sprawić, nabyłem szczelinomierz i się okazuje że szybka banan..
Odpowiedz
#39
(23-01-2016, 22:23)Baqsthc napisał(a): Dzięki za ten ocet, nie muszę już co rusz myć szyby po lakierze do włosów

Niezamaco, "patent" wyczytany na reprapowie Oczko

(23-01-2016, 22:23)Baqsthc napisał(a): ...to abs+, podkładka i brim jeszcze? Nie ma prawa nic się stać Duży uśmiech

Wolę dmuchać na zimne po wcześniejszych "przygodach" O matko

(23-01-2016, 22:23)Baqsthc napisał(a): u mnie leży i czeka na odwagę ...podkładka Gameplate

Na temat tej podkładki napisze po konsultacji z producentem... Język

(23-01-2016, 22:23)Baqsthc napisał(a): muszę Sobie lustro sprawić, nabyłem szczelinomierz i się okazuje że szybka banan..

Zawsze mi się wydawało, że lustro jest pewniejsze, jeśli chodzi o "płaskość"
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz
#40
Zabawy z kalibracją ciąg dalszy... O matko 
"Zrobiłem" w DSM kostkę 40x40x0,5
Wydrukowałem ją z ABS+ z parametrami: głowica 245°C, stół 80°C, perimeters 35mm/s, infill 45mm/s warstwa 0,2mm, infill/perimeters overlap 10%
Ścianka wyszła 0,72mm, wymiary 40,5x40x5 (miękkie ścianki, to trudno się mierzy Język). Wydruk wygląda tak:

[Obrazek: 9c2bf33c09ee4ca3m.jpg] [Obrazek: 0ea5f7615729ea39m.jpg] [Obrazek: 2b17b1262b1ad638m.jpg] [Obrazek: 16eeccefd6e57d9em.jpg] [Obrazek: 440fee550aeecf39m.jpg]

Druga kostka również 40x40, ale ścianka 1mm
Parametry wydruku jak powyżej. Wypełnienie ustawiłem na 100% Ścianka wyszła 1,75mm ale jakość wydruku... porażka Płacz

[Obrazek: 81633292dce0d8bfm.jpg] [Obrazek: 268a369b858c0658m.jpg] [Obrazek: aa795aa7cf3ef5efm.jpg] [Obrazek: d47da7b80be8ee17m.jpg] [Obrazek: 2eb72d32feef3e95m.jpg] [Obrazek: d9ced55c53dee55cm.jpg]

Czyli zaczynam od zmiany "Extrusion multiplier" ponownie na 1, i kolejny wydruk...
Pozdrawiam, Artur
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości