Forum Feriar Laboratory

Pełna wersja: Moje wypluwki i niepowodzenia :D
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Że co?
Siemacie. Wczoraj wzięło mnie na abs. Muszę zrobić parę elementów do modelu a wolałbym żeby mi się pantilt w locie nie rozpuścił w słońcu latem dlatego trzeba było działać. Z przyleganiem wydruku do stołu problemu nie mam. Trzyma jak wściekły soku z abs, tak mam inny problem.

Abs jak wiadomo raczej nie lubi nawiewu na wydruk bo się będzie rozwarstwiać, jak w takim wypadku wydrukować naprawdę małe elementy? Zobaczcie ten element (mój błąd że zaczynam od bezbarwnego abs):

[attachment=278]

Całe obrzeża otworu popsute.. temp dyszy 220 stopni. Abs od e-filament.

Zwolnić, przyśpieszyć?

Czy może jednak w takich przypadkach trochę dmuchania trzeba?
Tutaj prędkość może być za duża. Najlepiej jak drukujesz takie małe elementy to postaw min. 2 na stole w odległości ok. 3cm żeby mogły stygnąć Uśmiech
To nie głupie. Szkoda ze to druki jednostkowe. Przy okazji dorzuce może tunel chłodzący, żeby też z absu mieć Duży uśmiech
Stron: 1 2 3